Клуби української Прем’єр-ліги майже домовились про створення унікального телепулу чемпіонату в YouTube. 16-го червня представники усіх команд мали зустрітися, щоб завершити роботу над колективним договором.

Про це повідомляє Sport24 із посиланням на SportBusiness.

За наявними даними, УПЛ візьме на себе витрати на продакшн трансляцій і запустить свій YouTube-канал, де показуватиме всі матчі у платному доступі. Ціна за підписку, ймовірно, складатиме 50-150 грн на місяць. Частину матчів (25-50%) транслюватимуть у відкритому доступі.

Крім того, ОТТ-платформи також зможуть викупити права на ігри та показувати їх за окрему плату, тобто, не у загальній підписці. Така платформа повинна буде платити УПЛ не фіксовану суму, а встановлений відсоток з доходу.